Matterkind tworzy programatyczny hub dla Johnson&Johnson
Nowy podmiot grupy IPG, jednostka Matterkind uruchamia w Polsce hub dla siedmiu rynków europejskich. Obsługa programatyczna będzie dotyczyła kilku kluczowych marek koncernu Johnson & Johnson, takich jak m.in. Nicorette, Listerine czy OB.
W ramach polskiego oddziału Matterkind powstał zespół odpowiedzialny za obsługę kampanii programatycznych dla brandów koncernu Johnson & Johnson, jednego z klientów agencji mediowej UM (grupa IPG Mediabrands).
Utworzony hub będzie koordynował pracę na siedmiu rynkach europejskich: polskim, węgierskim, czeskim, słowackim, litewskim, łotewskim i estońskim. Do tej pory polski zespół odpowiadał tylko za lokalne działania klienta agencji mediowej UM.
- Zrozumienie zmieniających się trendów, połączone z umiejętnością szybkiego dopasowania strategii komunikacji stały się kluczowymi elementami dla utrzymania wysokiej efektywności działań naszych klientów. Zespół Matterkind wykorzystuje szereg autorskich rozwiązań, jak np. High Value Audiences, dzięki którym, również w tej nowej rzeczywistości zapewniamy m.in. Johnson & Johnson wysoki zwrot z inwestycji mediowej - mówi Agata Sądel, head of Matterkind.
Koordynacja obsługi programatycznej dotyczy kampanii dla takich marek jak: Listerine, OB., Nicorette, Imodium, Neutrogena, Carefree.
Matterkind to nowa marka IPG, globalnie działająca w ramach Kinesso, mediowego i marketingowo – technologicznego ramienia holdingu. Oferta Matterkind skoncentrowana jest na tworzeniu rozwiązań bazujących na spersonalizowanych kanałach komunikacji, nastawionych na zaangażowanie konsumentów oraz nakierowanych na realizację biznesowych KPI klientów.
Dołącz do dyskusji: Matterkind tworzy programatyczny hub dla Johnson&Johnson