mBank podwaja wpłaty na WOŚP, limitowana edycja kart
Z okazji finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, mBank podwoi wpłaty swoich klientów na konto akcji. W ofercie banku pojawi się także limitowana edycja debetowych kart płatniczych.
Najbliższy, 26. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 14 stycznia 2018 r. mBank, który niedawno przejął od Pekao SA obsługę finansową finału oraz całorocznej działalności Fundacji WOŚP, zapowiedział, że podwoi wpłaty klientów na ten charytatywny cel.
Podwajanie dotyczyć będzie pierwszych transakcji o wartości 10, 20, 50 i 100 zł, realizowanych przez nowych i obecnych klientów indywidualnych. Według mBanku, całkowite wsparcie w ramach tej aktywności może wynieść nawet 1 mln zł.
mBank podwoi pierwsze transakcje klientów indywidualnych, realizowane do 21 stycznia 2018 r. na różne sposoby: w aplikacji mobilnej mBanku (wkrótce bank zaprezentuje specjalną funkcję wpłat na WOŚP; poza tym podwojone zostaną też standardowe przelewy z aplikacji i przelewy natychmiastowe na numer telefonu), w bankowości elektronicznej (zwykły przelew lub przelew z karty kredytowej), za pośrednictwem mTransferu ze strony www.mbank.pl/wosp lub www.wosp.org.pl, u wolontariuszy WOŚP wyposażonych w terminale płatnicze oraz w wyznaczonych placówkach mBanku (kartą, Android Pay lub Blikiem).
Wspomóc WOŚP będą mogły także przedsiębiorstwa obsługiwane w ramach oferty korporacyjnej, ale na razie mBank nie ujawnił szczegółów na ten temat.
Ponadto z okazji współpracy z WOŚP w ofercie mBanku pojawiła się limitowana edycja debetowych kart płatniczych w dwóch odsłonach: dla klientów indywidualnych oraz dla wolontariuszy. Grafikę nadrukowaną na kartach zaprojektował Jurek Owsiak. Bank przygotował ponad 20 tys. takich "plastików".
Poza kartami, mBank przygotował także promocję dla wolontariuszy, w ramach której mogą oni założyć bezpłatne eKonto z premią 100 zł, przyznawaną za aktywność.
mBank w najbliższym finale WOŚP wyposaży 350 wolontariuszy w terminale płatnicze. 14 stycznia bank otworzy także wybrane placówki i będzie przyjmować w nich wpłaty. Oddziały w całej Polsce będą też zaangażowane we współpracę ze sztabami i liczenie pieniędzy.
Od roku głównym partnerem telewizyjnym Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest Grupa TVN, która zastąpiła w tej roli Telewizję Polską. TVP była krytykowana za podawanie niewielu informacji o poprzednim finale WOŚP, w jednym z materiałów „Wiadomości” wymazano logo tej akcji, co prezes TVP tłumaczył niezamierzonym błędem technicznym.
Dołącz do dyskusji: mBank podwaja wpłaty na WOŚP, limitowana edycja kart