SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McDonald’s promuje nowe kanapki i szklanki Coca-Cola

W restauracjach McDonald’s do menu trafiły nowe kanapki i sałatka oraz rozpoczęła się kolejna odsłona promocji „Szklanka Coca-Cola gratis”. Wspierają to działania reklamowe przygotowane przez firmy DDB, Tribal DDB i Macroscope OMD.

Nowości w menu McDonald’s – Kanapka Szefa Kuchni, Kanapka Szefowej, Sałatka Śródziemnomorska oraz pomidorki koktajlowe w zestawach Happy Meal i osobno – są wspierane reklamami internetowymi.

 


Natomiast promocji pod hasłem „Szklanka Coca-Cola gratis” – w ramach której przy zakupie McZestawu Powiększonego lub Sałatki Premium otrzymuje się za darmo jedną z 6 kolorowych szklanek Coca-Cola – towarzyszą informacje w serwisie internetowym McDonald’s, materiały w samych restauracjach oraz reklamy outdoorowe w największych miastach.
 


Kreację kampanii outdoorowej i komunikację w restauracjach przygotowała agencja reklamowa DDB. Za kreację i produkcję reklam i serwisu internetowego odpowiada agencja Tribal DDB. Natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Macroscope OMD.

Dołącz do dyskusji: McDonald’s promuje nowe kanapki i szklanki Coca-Cola

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl