SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Daj znaka na Maka” - unoszenie brwi reklamuje McDonald’s

Ruszyła polska odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej sieci gastronomicznej McDonald’s pod hasłem „Daj znaka na Maka”. Za jej przygotowanie odpowiadają firmy marketingowe DDB Warszawa, OMD, Dentsu i 24/7Communication.

Głównym elementem kampanii jest spot, którego akcja rozgrywa się w biurze. Dwie koleżanki zza biurka poprzez uniesienie brwi w charakterystyczny łuk, mający kojarzyć się z logo McDonald’s, dają sobie znać, że czas na przerwę. O tym, co oznacza ten gest, wiedzą także wszyscy pozostali pracownicy, którzy w ślad za kobietami, komunikując się wyłącznie za pomocą brwi.

Kampania, realizowana pod hasłem „Daj znaka na Maka”, ma pokazywać, jak prosta jest komunikacja bez słów i radość ze wspólnych posiłków. W spocie nie pojawia się żaden lokal McDonald's ani serwowane tam dania, a jedynie logo tej marki.

 

Start właściwej odsłony kampanii poprzedziła zmiana logo na profilach społecznościowych McDonald’s i wygaszeniem w ośmiu lokalach sieci połowy neonu, aby nawiązać do gestu podniesionych brwi. Akcja obejmuje telewizję, kina, internet (m.in. platformy VOD, influencer marketing) oraz outdoor.

Za strategię, realizację kampanii oraz adaptację spotu na polski rynek odpowiada agencja DDB, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, koordynacją działań w social media Dentsu, a działania PR koordynowane są przez agencję 24/7Communication.

Dołącz do dyskusji: „Daj znaka na Maka” - unoszenie brwi reklamuje McDonald’s

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Drew73
Jak dla mnie super.
odpowiedź
User
Mamphis
Co to za motyw muzyczny??
odpowiedź
User
Tomik
Yello-oh yeah
odpowiedź