MEC będzie reklamować LG Electronics Polska w internecie
Dom mediowy MEC wygrał przetarg na obsługę LG Electronics Polska w zakresie marketingu internetowego. Umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia.
MEC będzie odpowiadać dla LG Electronics Polska za kreację, strategię, planowanie komunikacji i realizację kampanii w internecie m.in. SEM/SEO, programmatic, reklamę natywną, content marketing oraz social media marketing. Pierwszą akcją realizowaną przez MEC będzie kampania LG G5, która niebawem wystartuje na polskim rynku.
Dom mediowy zdobył to zlecenie w przetargu, w którym brały udział jeszcze cztery firmy marketingowe. - O wyborze MEC przesądziły przygotowana strategia, koncepty kreatywne i nietuzinkowa aktywacja - wylicza Daniel Czok, dyrektor marketingu LG Electronics Polska.
Za planowanie mediów i obsługę reklamową producenta w pozostałych mediach odpowiada bez zmian dom mediowy Arena należący do Havas Media Group, z którą LG jest związane kontraktem globalnym. Aktywnościami public relations nadal zajmuje się agencja MSL.
Dołącz do dyskusji: MEC będzie reklamować LG Electronics Polska w internecie