SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MediaCom agencją roku w plebiscycie Media & Marketing Global Awards

Opublikowano wyniki 24. edycji konkursu Media & Marketing Global Awards. Tytuł najlepszej agencji mediowej otrzymał MediaCom.

MediaCom został nagrodzony jeszcze w czterech kategoriach: najlepsza kampania samochodowa (za kampanię „Shell Helix: Driven to Extremes”), najlepsza strategia komunikacji (za inicjatywę „Spread the Spirit” zorganizowaną dla Coca-Coli w Malezji, Singapurze oraz Indonezji), najwyższa skuteczność (Procter & Gamble, Gillette - „To your Armpits and Beyond!”) oraz najlepszy występ sportowy (Procter & Gamble - „Thank You, Mom“). Łącznie nagrody przyznano w 19 kategoriach.

Po trzy nagrody otrzymały również agencje OMD i PHD. Dwie statuetki przyznano Starcom MediaVest Group. Wśród nagrodzonych znalazły się także takie firmy jak Maxus, Yahoo!, Initiative, Patek Philipe oraz Samsung.

Za najlepszą kampanię w tegorocznym plebiscycie uznano „Real Beauty Sketches” organizowaną przez markę Dove. W jej organizacji uczestniczyły agencje Ogilvy & Mather, Edelman Public Relations oraz Harbinger Communications. Przypomnijmy, że kampania ta zdobyła kilka złotych nagród na tegorocznym festiwalu Cannes Lions (zobacz szczegóły i obejrzyj spot).

To już czwarty tytuł agencji roku dla MediaCom. Wcześniej firma otrzymywała statuetki w tej kategorii w latach 2009-2011. W ubiegłym roku przyznano jej również główną nagrodę w konkursie The Festival of Media Global Awards (przeczytaj o tym więcej).

Dołącz do dyskusji: MediaCom agencją roku w plebiscycie Media & Marketing Global Awards

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl