MediaOn: koszty zmalały bardziej niż wpływy, 342 tys. zł zysku netto
Agencja mediowa MediaOn zamknęła 2020 rok przychodami w wysokości 8,52 mln zł. Były niższe o ponad 18 proc. Agencji udało się zmniejszyć koszty działalności operacyjnej - spadły rok do roku o 22,7 proc. MediaOn wypracował zysk netto, dzięki czemu udało się zniwelować stratę z 2019 roku.
Agencja mediowa MediaOn miała na koniec 2020 roku 8,52 mln zł przychodów. Oznacza to spadek względem 2019 roku o 18,2 proc.
Wpływy sprzedażowe w kraju wyniosły w ub.r. 7,97 mln zł, a te z zagranicy - 553,8 tys. zł.
W omawianym okresie zmalały też koszty działalności operacyjnej - o 22,7 proc., z 10,57 mln zł do 8,17 mln zł.
Wśród poniesionych kosztów najwięcej stanowiły wydatki na tzw. usługi obce - w 2020 roku agencja przeznaczyła na nie 7,41 mln zł, wobec 9,36 mln zł w 2019 roku.
Agencja w ub.r. wydała też ponad 40 proc. mniej na wynagrodzenia - 412,8 tys. zł (wobec 690,8 tys. zł w 2019 roku). Mogło to być efektem zmniejszenia liczby zatrudnionych osób: z 10 w 2019 roku do 7 w 2020 roku.
MediaOn zamknął 2020 rok zyskiem netto w kwocie 342,3 tys. zł. Rok wcześniej agencja miała 15,2 tys. zł straty.
Zysk z 2020 roku przeznaczono w całości na wypłatę dla wspólników. 338,8 tys. zł trafiło d Roberta Zygiera (ma 99 proc. udziałów), a 3,4 tys. zł dla spółki MediaOn (1 proc. udziałów).
Dołącz do dyskusji: MediaOn: koszty zmalały bardziej niż wpływy, 342 tys. zł zysku netto