Mediatouch, KDK i Silver Plate zajmą się usługami eventowymi dla PKP Intercity
Spółka PKP Intercity rozstrzygnęła przetarg na usługi eventowe. Do współpracy wybrała trzy agencje: Mediatouch, KDK i Silver Plate. Podpisze z nimi umowy ramowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Oferty w przetargu złożyło 9 firm: Mediatouch, New Look Advertising, My Place, Althermedia, Berm, Silver Plate, KDK, Świeża Bazylia, Live Polska.
Do kolejnego etapu PKP Intercity zakwalifikowało pięć z nich: Mediatouch, New Look Advertisng, Berm, Silver Plate i KDK.
Spółka najwyżej oceniła oferty Mediatouch, KDK i Silver Plate i z tymi agencjami będzie pracować w zakresie usług eventowych. Będzie z nimi podpisywać tzw. umowy ramowe.
Pierwsze zlecenie powierzono agencji Mediatouch – chodzi o przygotowanie stoiska promocyjnego wraz z przygotowaniem i przeprowadzeniem aktywności eventowych dla PKP Intercity podczas wydarzenia 44. Bieg Piastów.
Z wybranymi agencjami PKP Intercity będzie współpracować przez rok od momentu podpisania umów. Możliwe będzie ich przedłużenie na maksymalnie kolejnych 6 miesięcy.
Do ich zadań należeć będzie m.in. kompleksowa obsługa zaplanowanych przez spółkę eventów, w tym wsparcie przy budowaniu i realizacji zaproponowanej koncepcji kreatywnej oraz identyfikacji wizualnej wydarzeń.
Dołącz do dyskusji: Mediatouch, KDK i Silver Plate zajmą się usługami eventowymi dla PKP Intercity