Światłowód, telewizja i Viaplay w Mega Pace od UPC Polska
UPC Polska oferuje nowy pakiet: Mega Pakę z szybkim internetem światłowodowym, Inteligentnym WiFi, pakietem telewizyjnym Max TV i Viaplay. Wszystko to za 49,99 zł miesięcznie przez okres pięciu miesięcy. Po promocyjnym czasie - cena wzrasta dwukrotnie.
W nowej ofercie operator oferuje internet światłowodowy o prędkości do 750 Mb/s, zaś pakiet telewizyjny Max TV to 174 kanały TV z dostępem do najnowszej platformy streamingowej w Polsce – Viaplay. - Dzięki innowacjom, jak Inteligentne WiFi, bezobsługowy wzmacniacz sygnału WiFi Pod czy aplikacja UPC Connect, oferujemy najszybsze i najbardziej stabilne połączenie internetowe dla wszystkich urządzeń w dowolnym miejscu w domu – zapewnia biuro prasowe operatora.
W nowej ofercie UPC oferuje spory wybór kanałów i serwisów z cyfrową rozrywką (w tym HBO, Canal+, Polsat Sport Premium, Eleven Sport oraz Viaplay). Za pośrednictwem dekodera UPC 4K TV Box lub karty 4K CI +, klienci otrzymują dostęp do biblioteki filmów, seriali i wydarzeń sportowych.
Jakie dostępne pakiety
Klienci mogą wybierać między kilkoma pakietami. W ofercie z Telewizją na Start (33 kanały TV) otrzymają internet o prędkości 500 Mb/s z Inteligentym WiFi, uzupełniony o aplikację UPC TV Go. Abonent zapłaci za to 29,99 zł przez pierwsze 5 miesięcy (później: 59,99 zł miesięcznie). Natomiast Mega Paka, zawierająca internet o prędkości 750 Mb/s z Inteligentnym WiFi, telewizja Max (174 kanały TV) z dekoderem UPC 4K TV Box lub kartą 4K CI + oraz dostęp do platformy streamingowej premium Viaplay, dostępne w ofercie to koszt 49,99 zł przez pierwsze 5 miesięcy, następnie - 99,99 zł miesięcznie.
- W UPC stale dbamy o to, by dostarczać najwyższej jakości internet i najbogatszą telewizyjną rozrywkę, zapewniając klientom wolność wyboru i przynosząc chwile radości dla całej rodziny. Wierzymy, że nowa oferta atrakcyjnych cenowo pakietów będzie cieszyła naszych klientów i po raz kolejny udowodni, że UPC jest na polskim rynku dostawcą pierwszego wyboru - komentuje Bogdan Bucurei, CMO UPC Polska.
Twarzą kampanii „Z UPC możesz wszystko” jest Marcin Prokop, który jest także ambasadorem marki od jesieni 2021 roku. Strategie i kreacje kampanii przygotowała agencja K2 Create, za kampanie w mediach odpowiedzialny jest dom mediowy OMD, produkcje zrealizowali Makata i Human Ark.
Na koniec września ub.r. UPC Polska miał 1,548 mln klientów i 3,307 mln sprzedanych abonamentów cyfrowych. W pierwszych trzech kwartałach ub.r. operator zanotował 344,9 mln dolarów przychodów, 83,9 mln dolarów zysku operacyjnego i 44,3 mln dolarów zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Światłowód, telewizja i Viaplay w Mega Pace od UPC Polska
Inny kwestia - UPC powinno zrobić coś z nędznym uploadem (prędkość wysyłania), która odbiega od wartości oferowanych przez innych operatorów.