„Metro City” - nowy magazyn kulturalny Agory
Agora przygotowała pilotażowe wydanie nowego warszawskiego magazynu miejskiego „Metro City”, które ukazało się w piątek. Tytuł kierowany jest do młodych odbiorców i porusza głównie tematy związane z kulturą i stylem życia.
Założeniem pisma jest niebanalne prezentowanie kultury miejskiej – tworzonej przez artystów, ale także zwykłych ludzi. W „Metro City” znaleźć można najważniejsze informacje o wydarzeniach kulturalnych, przekrojowe artykuły i felietony, recenzje, wywiady oraz kalendarium imprez wydarzeń obywających się w stolicy.
W pierwszym numerze zamieszczono m.in. wywiad z Piotrem Najsztubem o życiu w Warszawie, artykuł o sztuce „tissu" - tancerkach wykonujących akrobacje na szarfach oraz reportaż „o czterech Jankach, którym wyszło” – młodych ludziach, którzy z sukcesem rozwijają swoje pasje.
„Metro City” to projekt pionu Prasy Bezpłatnej Agory. Nad pracami zespołu redakcyjnego czuwa Waldemar Paś, redaktor naczelny „Metra". Autorkami pisma są Edyta Błaszczak, szefowa działu kultury dziennika „Metro" oraz Magdalena Mamajek – Mich, dyrektor artystyczna „Metra”.
Magazyn „Metro City” dostępny jest w salonikach prasowych w cenie 3,99 zł, a bezpłatnie można go otrzymać w wybranych miejscach w Warszawie – m.in. w klubach, galeriach, teatrach, na uczelniach wyższych.
Tytuł promowany jest w mediach Agory. Reklamy można znaleźć w „Metre", „Gazecie Wyborczej", w portalu Gazeta.pl, na ekranach CityINFOtv należących do AMS w metrze warszawskim, emitowane są one też w stacjach radiowych (Radio Roxy, Radio Złote Przeboje i Radio Tok FM).
Dołącz do dyskusji: „Metro City” - nowy magazyn kulturalny Agory