Michał Bauer dyrektorem marketingu „Gazety Wyborczej”, odchodzi Joanna Kmiecicka
Od czerwca Agora podzieliła dział projektów specjalnych „Gazety Wyborczej” na „projekty specjalne” i „marketing”. Z firmą rozstała się dotychczasowa szefowa marketingu, Joanna Kmiecicka, a na stanowisku zastąpił ją Michał Bauer.
Michał Bauer zaczął pracę w „Gazecie Wyborczej” w 1991 roku - najpierw jako dziennikarz, a potem jako szef promocji oddziału w Poznaniu. Od 2000 roku pełnił funkcję kierownika ogólnopolskiego działu promocji redakcyjnej dziennika. W późniejszych latach pracował jako szef promocji oddziału w Katowicach, należał także do zespołu marketingu dziennika „Nowy Dzień” wydawanego przez Agorę. Był także szefem marketingu „Gazety Prawnej” oraz dyrektorem w polskiej filii Planeta Marketing Institucional - wydawcy kolekcji prasowych, współpracował także z grupą wydawniczą RBA.
Działem projektów specjalnych zarządza teraz Joanna Kwas - dotychczasowa szefowa działu sprzedaży „Gazety Wyborczej”. Stanowisko to objęła w październiku 2016 roku, podczas reorganizacji działów dziennika. Poprzednio była dyrektorem działu sprzedaży bezpośredniej „GW”, a jeszcze wcześniej - marek prasowych Agory. Od 2013 do 2016 roku działem sprzedaży „GW” kierowała Elżbieta Nowacka.
Spółka nie chce komentować zaistniałych zmian.
W pierwszym kwartale 2017 roku średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej" wyniosła 118 305 egz., co stanowi spadek o 21,47 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Dołącz do dyskusji: Michał Bauer dyrektorem marketingu „Gazety Wyborczej”, odchodzi Joanna Kmiecicka