Michał Rutkowski: z Grupy naTemat do Gazeta.pl na miejsce Kaliny Wyszyńskiej
Michał Rutkowski zaczął pracę jako dyrektor marketingu portalu Gazeta.pl (należącego do Agory), zastępując w tej funkcji Kalinę Wyszyńską. Wcześniej pracował m.in. w Grupie naTemat i Tribal DDB.
Jako dyrektor marketingu Gazeta.pl Michał Rutkowski odpowiada za strategię marketingową portalu i związanych z nim serwisów tematycznych. - Michał Rutkowski wzmacnia Gazeta.pl nie tylko ogromnym doświadczeniem marketingowym i strategicznym, ale także wybitną kreatywnością i wyczuciem internetu - chwali go Paweł Stremski, dyrektor programowy i wydawniczy Gazeta.pl.
Poprzednio dyrektorem marketingu Gazeta.pl była Kalina Wyszyńska, która po 15 latach pracy rozstała się z Agorą.
Z kolei Michał Rutkowski poprzednio przez niecałe półtora roku był zastępca dyrektora zarządzającego w Grupie naTemat. Odpowiadał tam przede wszystkim za rozwój biznesu.
Wcześniej przez 8 lat był dyrektorem zarządzającym agencji interaktywną Tribal DDB (na początku ub.r. połączyła się z DDB Warszawa w DDB&Tribal), pełnił też funkcję dyrektora strategicznego w DDB Warszawa. Ponadto był dyrektorem marketingu w dzienniku „Nowy Dzień” (Agora), a karierę zaczął w domu badawczym IQS&Quant Group.
Z branżą marketingową jest związany od ponad 20 lat. Realizował projekty dla takich marek i reklamodawców jak m.in. McDonald’s, Allegro, Orange, Tyskie, Lech, Finlandia Vodka, Ekstraklasa SA, Tchibo, Lipton, Knorr, Unilever, PKO BP, Johnson & Johnson i „Gazeta Wyborcza”
Według badania gemiusAudience w marcu br. strony i aplikacje Grupy Gazeta.pl miały 11 68 mln realnych użytkowników (a sam portal Gazeta.pl - 7,26 mln) na komputerach, 9,2 mln na smartfonach i 1,21 mln na tabletach.
Dołącz do dyskusji: Michał Rutkowski: z Grupy naTemat do Gazeta.pl na miejsce Kaliny Wyszyńskiej