SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Miesięczniki lifestylowe dla panów tracą, liderem „Men's Health”

W maju br. wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży w porównaniu do maja ub.r. Najwięcej stracił „CKM”, a najmniej będący liderem „Men's Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika "Men's Health" (Motor-Presse Polska) w maju br. wyniosła 58 455 egz. i względem analogicznego miesiąca ub.r. była niższa o 2,75 proc. - jednocześnie jest to najmniejszy spadek w zestawieniu.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował “Playboy” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem jednak zmalała o 8,52 proc. do 46 226 egz. Z kolei na ostatnie miejsce podium spadło pismo „CKM” (Marquard Media Polska), które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Wyniósł on bowiem aż 37,35 proc. do 42 545 egz.

Także duży spadek (26,16 proc.) dotknął plasującego się na czwartej pozycji miesięcznika “Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 38 866 egz. Ostatnio, aby zahamować spadek sprzedaży tytułu, wydawca obniżył cenę „Logo” o 3 zł (więcej na ten temat).

Wirtualnemedia.pl maj
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 58455 60107
Playboy 46226 50534
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 42545 67911
Logo 38866 52635
 
Forbes. Profit 26597 31649


W maju br. w porównaniu do kwietnia br. już jednak dwa magazyny lifestylowe zanotowały wzrosty sprzedaży, a największy wzrost zanotował „Playboy” - 8,80 proc. Z kolei największy spadek i w tym zestawieniu dotknął „CKM” – 22,38 proc.

Wirtualnemedia.pl 2012
ZKDP maj kwiecień
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 58455 58093
Playboy 46226 42488
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 42545 54813
Logo 38866 40588
 
Forbes. Profit 26597 30767

Dołącz do dyskusji: Miesięczniki lifestylowe dla panów tracą, liderem „Men's Health”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zuzu
A gdzie się podział poczciwy Maxim? Czyżby spadli ze sprzedażą poniżej dziesięciu tysi i wstydzą się wyników?
0 0
odpowiedź
User
alutek
@zuzu Dokładnie, wycofali go :P
0 0
odpowiedź