Miesięczniki młodzieżowe w I kw. 2008: "Twist" liderem, spadek"Dziewczyny"
"Twist" był najchętniej kupowanym miesięcznikiem młodzieżowym w Ikwartale obecnego roku, rozchodząc się średnio w prawie 144 tys.egzemplarzy. Największy spadek sprzedaży zanotowała natomiast"Dziewczyna".
"Twist" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w I kwartale 2008 rokuśrednią sprzedaż ogółem na poziomie 143 817 egz., będąc tym samymliderem rynku miesięczników młodzieżowych - wynika z najnowszychdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl. Czasopismo zanotowało minimalny wzrost sprzedażyw porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.
Na drugim miejscu uplasował się "Popcorn" (Axel Springer Polska)z 125 928 sprzedawanych średnio egzemplarzy, natomiast na trzeciąpozycję zajął "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer), który rozszedł się wilości 122 722 egz. Największy spadek sprzedaży zanotowała czwartaw zestawieniu "Dziewczyna" (Axel Springer Polska), którarozchodziła się w I kwartale obecnego roku średnio w 122 544egzemplarzach - o ponad 12 tys. egz. mniej niż w tym samym okresie2007 roku
I kwartał | ||||
2008 | 2007 | |||
ZKDP | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Twist | 199 531 | 143 817 | 216 455 | 144 785 |
Popcorn | 178 175 | 125 928 | 223 586 | 116 848 |
FunClub | 143 194 | 122 722 | 149 841 | 108 581 |
Dziewczyna | 192 334 | 122 544 | 246 538 | 134 861 |
13 MagazynSzczęśliwej Nastolatki | 95 000 | 76 688 | 103 333 | 73 469 |
Dołącz do dyskusji: Miesięczniki młodzieżowe w I kw. 2008: "Twist" liderem, spadek"Dziewczyny"