„Miliard sprzedanych butelek” w kampanii Absolwenta
W punktach sprzedaży trwa kampania promocyjna wódki Absolwent. Akcja przebiega pod hasłem „Miliard sprzedanych butelek”.
W prowadzonej obecnie promocji wódki Absolwent jej producent chce podziękować konsumentom, dzięki którym marka jest od 15 lat obecna na polskim rynku, sprzedając się w tym czasie w ilości ponad miliarda butelek. W ramach kampanii w sklepach detalicznych dostępne są m.in. ulotki informacyjne z mapą Polski utworzoną z butelek Absolwenta oraz zawieszki na butelki, papier pakowy, długopisy i koszulki z hasłem „Miliard sprzedanych butelek”. Ponadto odbywają się animacje z hostessami, które klientom kupującym wódkę Absolwent przekazują kieliszki z logo marki oraz foldery prezentujące najważniejsze nagrody, jakimi została ona odznaczona.
Promocja obejmuje 17,5 tys. sklepów handlu tradycyjnego i nowoczesnego w całej Polsce. Kampania potrwa do końca czerwca.
Dołącz do dyskusji: „Miliard sprzedanych butelek” w kampanii Absolwenta