Milion alkomatów z Soplicą w kampanii 'Alko-Casco'
W ramach kampanii "Alko-Casco" do sprzedaży trafia limitowana edycja wódki Soplica z dołączonymi alkomatami. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na problem nieświadomie nietrzeźwych kierowców.
Alkomaty dołączane do wódki Soplica to część kampanii Alko-Casco - Alkomat w każdym aucie" podkreślającej znaczenie problemu osób, które siadają za kierownicę, błędnie sądząc, że upłynęło już wystarczająco dużo czasu od momentu spożycia alkoholu, przez co nieświadomie stwarzają zagrożenie dla innych osób na drodze. W ramach akcji - prowadzonej przez Euro RSCG Sensors we współpracy z policją i wojewódzkimi ośrodkami ruchu drogowego - przekazano już kierowcom 18 tys. alkomatów oraz 100 tys. ulotek edukacyjnych.
Obecnie do sprzedaży trafia limitowana edycja wódki Soplica z dołączonymi alkomatami. Łącznie dostępnych będzie milion butelek z tymi urządzeniami. Specjalne opakowanie Soplicy zaprojektowała agencja Hossa.
Dołącz do dyskusji: Milion alkomatów z Soplicą w kampanii 'Alko-Casco'