Miloš Mastnik szefem marketingu GTS Central Europe
Miloš Mastnik obejmuje stanowisko szefa marketingu w GTS Central Europe. Wcześniej pracował w należącej do tej grupy spólce GTS Rovera.
Jako szef marketingu w firmie telekomunikacyjnej GTS Central Europe Miloš Mastnik będzie odpowiadać za jej komunikację marketingową i działania public relations. Do jego zadań będzie też należeć wdrożenie nowego modelu biznesowego oraz koordynowanie integracji rumuńskiej spółki Datek, którą niedawno przejęła GTS. Funkcja objęta przez Mastnika to nowe stanowisko w strukturach firmy.
Przez ostatnie sześć lat Miloš Mastnik pracował w należącej do Grupy GTS spółce GTS Novera. Początkowo odpowiadał za marketing, strategię i rozwój, a od 2008 roku jako dyrektor departamentu wsparcia sprzedaży zarządzał działami marketingu, obsługi klienta i wsparcia sprzedaży. Wcześniej zajmował stanowisko dyrektora naczelnego ds. marketingu w firmie Czech Telecom.
Dołącz do dyskusji: Miloš Mastnik szefem marketingu GTS Central Europe