Mistrz buddyjski reklamuje mBank (wideo)
Rusza kampania reklamowa mBanku, której głównym bohaterem jest buddyjski mistrz. Akcję przygotowały firmy Ambasada Brand Communication, Flota Filmowa i Mindshare Polska.
W startującej właśnie kampanii mBanku buddyjski mistrz udziela rad mężczyźnie, który szuka w życiu równowagi. Mistrz informuje, że użytkownik e-konta w mBanku dostaje 2 zł zwrotu (maksymalnie 600 zł w ciągu miesiąca) za każdą transakcję kartą. Poszczególne spoty pokazują, że dotyczy to zarówno płatności tradycyjną kartą, jak też telefonem (poprzez technologię NFC). Hasło podsumowujące cały przekaz brzmi „Poczuj, jak dobro do Ciebie wraca”.
Mnich buddyjski to kolejna oryginalna postać reklamująca mBank. Tylko w ostatnim roku w kampaniach banku wystąpili rosnąca świnka-skarbonka (zobacz ten spot) oraz kosmita (obejrzyj to).
Obecna akcja reklamowa do końca lutego będzie prowadzona w telewizji (wszystkie główne stacje i kanały tematyczne z oferty TVN, Polsatu, TVP, Discovery i Atmedia), internecie (wszystkie główne portale, serwisy wideo, strony z sieci reklamowych), kina (sieci Cinema City i Multikino - spot i naklejki) oraz na outdoorze (920 nośników - billboardy, backlighty i citylighty - w ośmiu największych miastach). Kreację kampanii przygotowała agencja Ambasada Brand Communication, spoty wyreżyserował Bartek Prokopowicz, a wyprodukował dom produkcyjny Flota Filmowa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska, który rozpoczyna obsługę wszystkich banków z Grupy BRE (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Mistrz buddyjski reklamuje mBank (wideo)