Mlekpol w rajskim klimacie promuje maślanki na deser
"Mmmm... mmmój deser z maślanką. 60% maślanki, 100% przyjemności" – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa od SM Mlekpol.
Desery z maślanką Mlekpolu dostępne są w trzech wariantach: tarta cytrynowa, muffinka jagodowa oraz z nata de coco i kawałkami czekolady.
Kampania marketingowa motywuje odbiorców do wprowadzania niewielkich zmian w swojej codzienności i szukania chwil na drobne przyjemności.
Działania realizowane będą głównie w kanale digital przy użyciu zasięgowych formatów, m.in. dipslay i video. Obejmą także aplikacje zakupowe, Google i Meta Ads oraz TikTok. Strategia zakłada ponadto działania contentowe i współpracę z influencerami.
– Dynamizm grafik i wykorzystanie wyrazistych kolorów świetnie podkreślają niebanalny charakter deserów, a hasła: „prosty skład” i „100% przyjemności” akcentują korzyści płynące z jedzenia tych innowacyjnych wyrobów mleczarskich Mlekpolu – mówi Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu SM Mlekpol.
Kampania podzielona jest na etapy, a jej pierwsza odsłona potrwa od czerwca do sierpnia. Celem tego etapu działań jest zwiększenie świadomości i rozpoznawalności produktu wśród grupy docelowej, którą są kobiety.
Dołącz do dyskusji: Mlekpol w rajskim klimacie promuje maślanki na deser
Potrzebujesz szybkiego i latwego finansowania z 3% kredytem konsumenckim. oferujemy pozyczki osobiste od 5 000€ do 500.000€, aby zaspokoic wszystkie potrzeby i projekty, w zaleznosci od Twoich potrzeb.
nasz adres e-mail: kubiakrosiak@gmail.com