Młodzież oczekuje od operatów komórkowych specjalnej oferty
Alcatel-Lucent zaprezentował najnowsze rezultaty programubadawczego Worldwide Lab, którego celem jest poznanie preferencjimłodzieży z całego świata dotyczących telefonii komórkowej.
Ostatnie przeprowadzone badanie, skoncentrowane na poznaniusposobu, w jaki młodzież korzysta z usług muzycznych w swoichtelefonach i czy jest gotowa do nabywania treści przeznaczonych dlaurządzeń mobilnych, ujawniło jednocześnie potrzebę uproszczenia iujednolicenia procesu ich kupowania.
Młodzież wychowała się w erze Internetu, gdzie marka, np. nazwaulubionego zespołu muzycznego i treści, są silnie ze sobą związane.Chciałaby, aby przekaz marketingowy oraz sposób kupowania dostępnyw telefonach komórkowych, był zbliżony do tego, w jaki sposób robiona zakupy w centrach handlowych i on-line. "Młodzież jest bardzoaktywna w Internecie i liczy, że te same możliwości, co w sieci,będzie także miała w swoich telefonach" powiedziała Linda Barbaee."Dotyczy to całego procesu od fazy wyszukania interesujących treścipo jej zakup".
Zdaniem członków Worldwide Lab, oczekiwania te są zdumiewającoróżne od funkcji dostępnych w ich telefonach komórkowych:
- Robienie zakupów przez telefon komórkowy jest obecnie trudnedla młodzieży, zwłaszcza w porównaniu do oferty centrów handlowychczy nabywania towarów z wykorzystaniem komputera i Internetu.
- Młode osoby chcą, aby mobilne zakupy były intuicyjne, łatwe iprzyjemne - zbliżone do korzystania z telewizji i komputera, adostępne treści powinny być kompatybilne ze wszystkimi typamiurządzeń mobilnych.
- Młodzież oczekuje, że powinna być adresatem przekazumarketingowego, w tym spersonalizowanych reklam i kampaniiwizerunkowych, które oferują jej możliwość zdobycia odpowiednichtreści na ich telefony.
- Abonenci są zdziwieni, że poszczególne marki nie są związane wścisły sposób z różnymi rodzajami treści i, że nie dostają reklamyna swoje telefony, ponieważ przyzwyczaili się do jej obecności wInternecie, centrach handlowych czy w telewizji.
"Operatorzy telefonii szukają najlepszej drogi oferowaniamobilnej treści, uczynienia całego procesu najatrakcyjniejszym izrozumienia, czego oczekują użytkownicy telefonów komórkowych, cojest szczególnie trudne w skierowaniu oferty do młodej częścipopulacji. World Lab daje Alcatelowi-Lucentowi bezpośredni wgląd wzachowania i oczekiwania młodzieży, która jest nie tylkoentuzjastycznym użytkownikiem telefonów komórkowych, ale i grupąosób najbardziej zainteresowaną zakupem tych treści" - powiedziałaJune Bower, Vice President of Customer and Entertainment Marketingw Alcatelu-Lucencie. "Wyniki przekładają się na realne możliwości.Młodzież chce otrzymywać specjalne oferty i używać własnegotelefonu komórkowego do robienia zakupów, jeśli wiąże się to z tym,że dostaje informacje o towarach i możliwość zakupu tych, którymijest zainteresowana."
Dołącz do dyskusji: Młodzież oczekuje od operatów komórkowych specjalnej oferty