„Mnie też się to zdarza!” - Małgorzata Socha reklamuje Sunbites
Rusza kampania reklamowa przekąsek Sunbites (produkowanych przez Frito-Lay Poland) z udziałem aktorki Małgorzaty Sochy. Akcję przygotowały firmy BBDO Warszawa i Media Direction.
Kampania przekąsek Sunbites z udziałem Małgorzaty Sochy ruszy w tym tygodniu. Będzie prowadzona m.in. w telewizji, prasie i internecie. W reklamach aktorka deklaruje: „Mnie też się to zdarza!”, mając na myśli podjadanie między posiłkami. Grupą docelową działań są głównie kobiety.
O tym, że Małgorzata Socha będzie reklamować Sunbites, portal Wirtualnemedia.pl poinformował już w styczniu br. - Jest to wyjątkowo aktywna osoba, która świetnie godzi wiele obowiązków życiowych, jest jednocześnie bardzo lubiana i ceniona przez polskie konsumentki jako aktorka, ikona stylu i mody - uzasadniła nam Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej na Europę w PepsiCo (do którego należy Frito-Lay Poland).
Kreację kampanii przygotowała agencja BBDO Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.
W ub.r. Małgorzata Socha reklamowała Play (obejrzyj ten spot) oraz zaczęła współpracę z Avon Sensuelle (zobacz szczegóły), a wcześniej promowała m.in. Rexonę i pismo „Flesz”.
Magazyn „Forbes” w ub.r. wycenił wartość marketingową Sochy na 321 tys. zł, co dało jej 64. miejsce w rankingu najcenniejszych pod tym względem polskich gwiazd (zobacz całe zestawienie).
Dołącz do dyskusji: „Mnie też się to zdarza!” - Małgorzata Socha reklamuje Sunbites