„Modę na sukces” ogląda już tylko 915 tys. widzów w TVP1
W obecnym sezonie „Modę na sukces”, gromadzącą kiedyś miliony widzów, ogląda w TVP1 tylko 915 tys. osób. W stosunku do analogicznego okresu ub.r. opera mydlana straciła aż 460 tys. oglądających. Serial daje Jedynce trzecie miejsce w rynku.
Średnia oglądalność serialu „Moda na sukces” w okresie od 3 września do 25 października br. wyniosła 915 tys. widzów, co przełożyło się na 12,70 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz tylko 6,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Amerykańska opera mydlana na antenie TVP1 emitowana jest w dni powszednie o godz. 16.30. Najchętniej oglądany jej odcinek w bieżącym sezonie wyemitowano 20 września br. Zainteresował on 1,13 mln widzów.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. telenowela straciła ok. 460 tys. widzów. Wówczas „Modę na sukces” oglądało bowiem 1,38 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 19,40 proc. i 11,05 proc. Emitowana była ona wtedy też o 16.30, ale w marcu br. na kilka miesięcy przeniesiono emisję serialu na godz. 11.00. Obecnie nadawane tam są nadal powtórki serialu - śledzi je 250 tys. widzów, a udział TVP1 wynosi 7,75 proc. i 3,96 proc.
Jedynka w paśmie emisji „Mody na sukces” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem jest Polsat, który emituje „Malanowskiego i partnerów” - jego udział plasuje się na poziomie 21,92 proc. Drugie miejsce zajmuje TVN („Rozmowy w toku”; 17,02 proc.). Gorzej od Jedynki wypada tylko Dwójka (seriale fabularne; 7,83 proc.). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVP1 przegrywa już z wszystkimi swoimi głównymi konkurentami.
„Moda na sukces” kręcona jest od 1987 roku, a TVP1 pokazuje ją od 1994 roku. Produkcja opowiada o losach rodziny Forresterów, właścicieli domu mody z Los Angeles oraz ich krewnych i znajomych.
Trzy topowe odcinki „Mody na sukces”
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
20-09-2012 | 1132763 | 14,90% | 8,32% |
13-09-2012 | 1094330 | 13,29% | 6,95% |
12-09-2012 | 1073362 | 13,93% | 6,75% |
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polsat | 1580100 | 21,92% | 22,18% |
TVN | 1226900 | 17,02% | 18,87% |
TVP1-Moda na sukces | 915410 | 12,70% | 6,86% |
TVP2 | 564111 | 7,83% | 8,74% |
Dołącz do dyskusji: „Modę na sukces” ogląda już tylko 915 tys. widzów w TVP1
- "odchodząca" widownia
- kombinowanie z porą emisji (16:00, 16:30, 14:30, 11:00)
- bałagan w emisji (w czasie premiery czasem puszczają powtórkę)
- niepotrzebne przerwy wakacyjne w tasiemcu o przedłużającej się masakrycznie fabule...