Nowe reality-show Polsatu ogląda średnio 340 tys. osób. Ale widzów ubywa
Po trzech odcinkach nowy reality-show Polsatu „Moja mama i twój tata” ogląda średnio 339 tys. widzów. Oglądających program prowadzony przez Katarzyną Cichopek ubywa jednak z odcinka na odcinek.
Program „Moja mama i twój tata” to nowy format z gatunku reality-show, który zadebiutował na antenie Polsatu tej jesieni. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measuremen, do których dotarł portal Wirtualnemdia.pl, pierwsze trzy odcinki „Moja mama i twój tata” obejrzało średnio 339 tys. widzów. To przełożyło się na 3 proc. udziału Polsatu w telewizyjnym rynku w grupie wszystkich widzów i 3,9 proc. w grupie 16-59.
Najwięcej, bo średnio 401 tys. widzów, miała premiera programu. Biorąc pod uwagę wyniki kolejnych dwóch odcinków, widać spadek widowni. Trzeci odcinek reality-show wyemitowany w środę 18 września obejrzało średnio 294 tys. widzów.
Jesienią ubiegłego roku Polsat emitował w wieczornym środowym paśmie dwa programy typu reality-show. O 20.05 nadawano „The Real Housewifes. Żony Warszawy”. Średnia widownia emisji tego programu po trzech odcinkach emitowanych od 6 do 20 września ub.r. wyniosła 399 tys. widzów, co przełożyło się na 3,4 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów i 4,5 proc. w grupie 16-59.
Czytaj także: Polsat rezygnuje z „Temptation Island Polska”. Nie będzie kolejnej edycji
Drugą propozycją w paśmie, które obecnie wypełnia program “Moja mama i twój tata”, było “Temptation Island Polska" nadawane o 21.10. Pierwsze trzy odcinki bikini-reality emitowanego od 6 do 20 września ub.r. obejrzało średnio 230 tys. widzów, co przełożyło się na 2,1 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów i 2,9 proc. w grupie 16-59.
Z uwagi na słabnące z odcinka na odcinek wyniki oglądalności obu wyżej wymienionych formatów Polsat najpierw zdecydował się na zmiany w ramówce, a następnie zrezygnował ich kontynuacji.
„Moja mama i twój tata”: opis formatu
Najnowsza propozycja Polsatu jest adaptacją brytyjskiego formatu „My mum, your dad”, w którym samotni rodzice, przy wsparciu i udziale swoich dorosłych dzieci, szukają miłości. Rodzice, którzy na czas udziału programu mieszkają we wspólnej willi, randkują ze sobą pod okiem kamer. Ich dzieci nie tylko obserwują ich z ukrycia, ale i decydują o tym, jak potoczą się ich miłosne perypetie.
Dołącz do dyskusji: Nowe reality-show Polsatu ogląda średnio 340 tys. osób. Ale widzów ubywa