„Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” z największym spadkiem
W I kwartale br. pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dom & Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazły się „Cztery Kąty”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w I kwartale 2016 roku wyniosła 59 011 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyła się ona o 7,09 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej jednak zmalała o 4,22 proc. do poziomu 40 632 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 39 137 egz., po spadku o 21,13 proc. - największym w zestawieniu.
Na ostatnim miejscu uplasował się magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora). Jego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 9,85 proc. do 7 984 egz.
I kwartał |
Dynamika |
||||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Moje Mieszkanie |
108 163 |
59 011 |
59 011 |
106 017 |
55 206 |
55 105 |
7,09% |
M jak Mieszkanie |
90 930 |
40 632 |
40 632 |
91 633 |
42 748 |
42 424 |
-4,22% |
Cztery Kąty |
87 333 |
43 147 |
39 137 |
104 429 |
54 643 |
49 623 |
-21,13% |
Weranda |
43 287 |
26 482 |
26 482 |
43 467 |
24 497 |
24 497 |
8,10% |
Dobre Wnętrze |
35 000 |
14 892 |
11 971 |
35 933 |
14 079 |
11 328 |
5,68% |
Dom & Wnętrze |
23 000 |
11 409 |
7 984 |
21 100 |
8 192 |
7 268 |
9,85% |
W marcu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do marca 2015 roku zwiększyła się o 19,66 proc. do 69 421 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Z trzeciego na drugie miejsce awansowały „Cztery Kąty” (49 312 egz.; do góry o 8,85 proc.). Na trzecie miejsce spadło z kolei „M jak Mieszkanie” (47 232 egz.; jednak wzrost o 2,32 proc.).
ZKDP |
marzec |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Moje Mieszkanie |
108 012 |
69 421 |
69 421 |
108 000 |
58 312 |
58 013 |
19,66% |
Cztery Kąty |
84 000 |
53 668 |
49 312 |
107 786 |
50 190 |
45 301 |
8,85% |
M jak Mieszkanie |
90 790 |
47 232 |
47 232 |
91 900 |
46 759 |
46 159 |
2,32% |
Weranda |
43 000 |
27 425 |
27 425 |
43 400 |
25 415 |
25 415 |
7,91% |
Dobre Wnętrze |
34 600 |
15 355 |
11 885 |
35 800 |
13 135 |
10 945 |
8,59% |
Dom & Wnętrze |
20 000 |
9 335 |
7 335 |
20 500 |
7 619 |
6 926 |
5,91% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” z największym spadkiem