Morliny wprowadzają na rynek kiełbaski Franki
Ruszyła kampania reklamowa promująca nowość produktową marki Morliny (Animex) - kiełbaski śniadaniowe Franki. Działania pod hasłem „Kiełbaski Franki, podbijają poranki. Konkretnie, do syta i po męsku” przygotowała agencja Publicis i Human ark.
Głównym elementem kampanii jest 30-sekundowy spot, którego bohaterami są spersonifikowane kiełbaski, przedstawione jako członkowie wojskowej formacji. "Uwielbiam ten zapach o poranku" - mówi jedna z kiełbasek.
Kampania będzie realizowana w telewizji (kanały należące do grup TVP i TVN), internecie oraz w miejscach sprzedaży.
Publicis DWL przygotowała działania prowadzone w internecie, w oparciu o stworzone w tym celu krótsze formaty umieszczone na fanpage’u marki Morliny oraz na YT. Spot wyreżyserował Wojtek Wawszczyk. Za produkcję spotu odpowiedzialne było studio Human ark.
Morliny Franki dostępne są w sprzedaży w trzech wariantach - wieprzowym, drobiowym i białym.
Dołącz do dyskusji: Morliny wprowadzają na rynek kiełbaski Franki