MullenLowe MediaHub i 180heartbeats+Jung v Matt będą promować TikToka w innych serwisach społecznościowych
MullenLowe MediaHub i 180heartbeats+ Jung v Matt wygrały przetarg na obsługę TikTok For Business Polska. Współpraca będzie obejmować obsługę kanałów TikToka na Facebooku, LinkedIn oraz YouTubie.
180heartbeats+ Jung v Matt będzie odpowiadać za adaptację na polski rynek globalnych treści marketingowych TikToka.
Natomiast do zadań MullenLowe MediaHub należeć będzie również edukowanie rynku w zakresie dostępnych możliwości, które mają służyć agencjom reklamowym i marketerom - formatów, kategorii mediowych i zasięgów. Za współpracę z TikTok po stronie MullenLowe MediaHub odpowiada Jakub Bieńkowski.
- Kooperatywność i szukanie szerokich partnerstw to sposób na rozwój agencji i całego rynku - komentują wspólną wygraną Ewa Góralska, managing director MullenLowe MediaHub Poland, i Marcin Gaworski, CEO & Partner 180heartbeats + Jung v Matt.
Dołącz do dyskusji: MullenLowe MediaHub i 180heartbeats+Jung v Matt będą promować TikToka w innych serwisach społecznościowych