Mumio, Natanek, autyzm, Kondrat, Facebook - „złote” reklamy z KTR 2012 (wideo)
Zapraszamy do obejrzenia wszystkich reklam, które otrzymały złoto w tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR. Wśród nagrodzonych są m.in. spoty ING z Kondratem, Plusa z Mumio i Tesco z Natankiem-Batmankiem oraz kampanie społeczne Fundacji Synapsis i PCK.
Kampania: Autyzm wprowadza w błąd
Agencja: PZL
Produkt/klient: Fundacja Synapsis
Nagrody w KTR 2012: Grand Prix, złoto w kategorii active advertisingu i active PR
Opis
Aby zwiększyć świadomość autyzmu, wykorzystano plotkę. W tajemnicy przeprowadzono akcję, w której aktor Bartek Topa odegrał osobę z autyzmem (w telewizji śniadaniowej oraz w miejscach publicznych). Media szumiały od domysłów na temat problemów aktora. Kiedy ujawniono prawdę, było już spore audytorium, które usłyszało o autyzmie.
Autorzy:
copywriter: Weronika Majchrzak, Tomek Goldbaum-Wlaziński
Fundacja Synapsis: Łukasz Kościuczuk, Olga Świeża, Joanna Grochowska
reżyser: Tomek Goldbaum- Wlaziński
aktor: Bartek Topa
operator: Jakub Giza
dom produkcyjny: Papaya Films, Chimney Pot
agencja mediowa: Maxus
Dołącz do dyskusji: Mumio, Natanek, autyzm, Kondrat, Facebook - „złote” reklamy z KTR 2012 (wideo)