SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mundial pomógł TVP1 i TVP2, TVN ostro w dół. „M jak miłość” hitem czerwca

W czerwcu br. na pozycji lidera oglądalności wśród stacji telewizyjnych w Polsce umocniła się TVP1. Na podium znalazł się jeszcze Polsat oraz TVP2, która zanotowała największy wzrost w czołowej dziesiątce rankingu. Najwyższą widownię zgromadził serial „M jak miłość”.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w czerwcu 2014 roku zajęła TVP1. Udział tego kanału względem czerwca 2013 roku zwiększył się o 2,05 proc. i wyniósł 12,92 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

>>> Mundial w Brazylii z większą widownią od imprezy z RPA (dane wszystkich meczów)

Z trzeciej lokaty na drugą awansował Polsat, którego udział spadł jednak o 5,58 proc. do 10,83 proc.

Największy wzrost wśród kanałów z tzw. „wielkiej czwórki” (jak również czołowej dziesiątki rankingu), wynoszący 19,81 proc., zanotowała TVP2. Z wynikiem 10,28 proc. stacja ta awansowała z miejsca czwartego na trzecie. Jedynka i Dwójka tak wysokie wzrosty udziałów zawdzięcza temu, iż w czerwcu br. stacje te transmitowały mecze MŚ w piłce nożnej.

Natomiast na czwartą lokatę (z miejsca drugiego) spadł TVN, którego udział wyniósł 10,14 proc., po spadku o 16,68 proc. - największym w czołowej dziesiątce.

Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie spadł z 44,88 proc. do 44,17 proc.
Pierwszą piątkę zestawienia (po awansie z miejsca siódmego) zamyka TVP Info, którego udział wzrósł o 4,52 proc. do 3,47 proc. Oczko niżej znalazł się nadający w naziemnej telewizji cyfrowej kanał TVN7, który rok wcześniej był piąty. Jego udział zmniejszył się o 13,50 proc. i wyniósł 3,46 proc.

Wirtualnemedia.pl

czerwiec

Wszyscy 4+

2013

2014

Stacja

SHR %

SHR %

TVP1

12,66%

12,92%

Polsat

11,47%

10,83%

TVP2

8,58%

10,28%

TVN

12,17%

10,14%

TVP INFO

3,32%

3,47%

TVN7

4,00%

3,46%

TVN24

3,57%

3,36%

TV PULS

3,27%

3,10%

TV4

2,88%

2,52%

Polsat2

1,78%

1,80%

TVP Seriale

1,06%

1,54%

Puls 2

1,05%

1,51%

TTV - Twoja Telewizja

1,09%

1,30%

TVP Regionalna

0,00%

1,14%

Polsat News

1,15%

1,12%

TVP Rozrywka

0,68%

0,92%

Stopklatka

0,00%

0,84%

TV6

0,62%

0,82%

Polo TV

0,77%

0,76%

TVP Sport

0,30%

0,75%

Polsat Sport

1,17%

0,73%

TVP Polonia

0,86%

0,69%

Nickelodeon

0,68%

0,67%

TVN Style

0,70%

0,67%

Eska TV

0,73%

0,66%

 

TOP 25 stacji w 16-49 i 16-49 miasta  oraz TOP 20 programów na drugiej stronie artykułu.

Dołącz do dyskusji: Mundial pomógł TVP1 i TVP2, TVN ostro w dół. „M jak miłość” hitem czerwca

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Staszek
Polsat notuje zaskakująco małe spadki, jak na konkurencje ze strony Mundialu. Kontynuują pozytywny trend, który trwa od kilku miesięcy. A kanały TVP nie zyskały aż tyle, jak się można było spodziewać dzięki mundialowi. A to sugeruje, ze reszta ramówki wypada słabo i po mundialu udziały spadną do bardzo niskich poziomów.
0 0
odpowiedź
User
elo!
Co to w ogóle bredzisz? Polsat zawsze ma wysoką oglądalność w okresie wakacyjnym i nie wynika to wcale z dobrej ramówki, bo wszystkie produkcje i seriale są zawieszone do okresu jesiennego.
0 0
odpowiedź