"Murator" z akcją ekologiczną i kartą kredytową
Miesięcznik "Murator" (Murator SA) rozpoczyna ogólnopolską kampanięekologiczną "Zielony dom - buduj i mieszkaj w zgodzie z naturą",popularyzującą ideę zrównoważonego budownictwa. Do październikowegowydania pisma dołączono fantom karty kredytowej MultiBanku, któraupoważnia do zniżek w sklepach z branży budowlano-wnętrzarskiej.
Akcja "Muratora" "Zielony dom - buduj i mieszkaj w zgodzie znaturą" została opracowana przez redakcję pisma oraz DziałMarketingu - Budowa wydawnictwa Murator SA. Rozpoczyna się ona nałamach październikowego wydania magazynu, a zakończy w lipcowymnumerze w 2009 roku. Celem projektu jest propagowanie rozwiązańsłużących środowisku naturalnemu w trakcie budowy i remontu domuoraz podczas jego eksploatacji.
Dzięki akcji, "Murator" chce nakłonić Polaków do podjęciadziałań służących ochronie środowiska, zaczynając od najbliższegootoczenia i zachęcić do budowy domu zgodnie z ekologicznymistandardami. Co miesiąc w piśmie będą publikowane artykułyzawierające informacje o ekologicznych rozwiązaniach na każdymetapie budowy domu: od wyboru działki po użytkowanie gotowegobudynku.
Akcja "Zielony dom - buduj i mieszkaj w zgodzie z naturą" maswoją stronę internetową: www.murator.pl/zielonydom,na której znajdują się szczegóły projektu, za pomocą strony możnarównież wyrazić poparcie dla ekologicznego myślenia o domu i jegoużytkowaniu.
Oprócz informacji o projekcie, w październikowym wydania pismaznaleźć można fantom karty kredytowej MultiBanku o nazwie VisaMurator. Po jego wymianie na prawdziwą kartę w placówkach banku,inwestorzy mogą korzystać ze zniżek w ponad trzystu sklepach zbranży budowlano - wnętrzarskiej (m.in. Swarzędz Meble, Gen-Bud,Iker, Sokółka, Komfort, Duka).
Ponadto MultiBank przy współpracy ze spółką BRE Ubezpieczeniaprzygotował dla posiadaczy kart Visa Murator polisę Home Assistancena wypadek domowych awarii lub innych zdarzeń losowych. W ramachtego ubezpieczenia będzie można skorzystać z pomocy fachowca:hydraulika, elektryka, ślusarza, szklarza itd. BRE Ubezpieczeniauruchomiło również infolinię budowlano-techniczną, za pomocą którejmożna uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące sprawformalno-prawnych, podatków czy kwestii związanych z kupnem,sprzedażą lub wynajmem nieruchomości.
Październikowe wydanie "Muratora" wspiera intensywna kampaniapromocyjna, prowadzona od 17 do 23 września br. Obejmuje onatelewizję (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN 7, TVN 24, Polsat,Polsat Sport, Polsat Sport Extra, TV4), prasę (dodatkibudowlano-wnętrzarskie "Super Expressu", Manager Magazin","Playboy", "Men's Helth", katalog oraz miesięcznik "Off Road",autopromocja w magazynach Muratora) oraz internet (serwisyinternetowe wydawcy tj. muratordom.pl, urzadzamy.pl,wymarzonyogrod.pl, jestem.pl, poradnikzdrowie.pl, se.pl). Plakatypromujące numer znaleźć można także w marketach budowlanychPraktiker oraz Nomi. Elementem działań promocyjnych jest takżekonkurs dla czytelników.
Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała firma AvantgardeProductions, layout reklamy prasowej zaprojektował Cobalt Spark, abanery w internecie opracował Dział Projektów InternetowychMuratora. Media zaplanował dom mediowy Starcom, za całość kampaniiodpowiada Dział Marketingu - Budowa wydawnictwa.
Dołącz do dyskusji: "Murator" z akcją ekologiczną i kartą kredytową
http://dobra-karta-kredytowa.blogspot.com