SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Na INNPoland.pl sekcja z reportażami i felietonami

Serwis INNPoland.pl (Grupa naTemat) uruchamia INN:Magazyn i sekcję z reportażami, wywiadami i felietonami.

Artykuły do INN:Magazynu będą pisali zarówno dziennikarze INNPoland.pl, jak zewnętrzni autorzy współpracujący z Grupą naTemat. W pierwszym wydaniu magazynu pojawią się m.in. wywiad z Sylwią Chadą, szefową TikToka w Polsce oraz artykuł opisujący, jak firmy radzą sobie z pracownikami negującymi pandemię.

– W INN:Magazynie chcemy być blisko człowieka i wraz z nim patrzeć na świat. Pędząc za nowinkami technologicznymi, będziemy więc jednocześnie przypominać o zachowaniu balansu pomiędzy pracą, a życiem prywatnym. Bo właśnie wtedy - gdy zwalniamy tempo - wygospodarowujemy przestrzeń na rozwój - opisuje Iga Kołacz, od niedawna redaktor prowadząca INN:Magazyn.

Treści z INN:Magazynu będą promowane m.in. na stronie głównej i w profilach społecznościowych naTemat.pl.

- Rozwój treści premium to kluczowy element strategii Innpoland. Stawiamy nie tylko na wywiady czy reportaże, ale autorskie cykle w formie storytellingu czy audio-wideo, w których pokażemy najciekawsze postacie branży Fintech, historie popularnych marek oraz złożony, fascynujący świat polskiego big i small biznesu - komentuje Agnieszka Wirtwein-Przerwa, head of product INNPoland.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Według badania Mediapanel w sierpniu br. INNPoland.pl odwiedziło 1,8 mln użytkowników.

W ub.r. trzy spółki zarządzające serwisami Grupy naTemat zanotowały łącznie wzrost przychodów o 24,7 proc. do 12,19 mln zł, a ich zysk netto zwiększył się z 1,43 do 2,15 mln zł. Zdecydowanie największa z nich firma Glob360 nie wypłaci dywidendy, jej udziałowcy Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk 1,65 mln zł zysku netto przeznaczyli na kapitał zapasowy.

W połowie br. firma przeniosła się do nowej siedziby oraz wprowadziła hybrydowy model pracy.

Dołącz do dyskusji: Na INNPoland.pl sekcja z reportażami i felietonami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl