SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najpopularniejsze rozgłośnie radiowe w godzinach południowych w I półroczu 2013 roku

W I półroczu 2013 roku pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w godzinach południowych (12.00 - 15.59) zajęło RMF FM, a na podium uplasowało się jeszcze Radio ZET oraz Eska - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Pozycję lidera wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w godzinach południowych (12.00 - 15.59) zajmuje RMF FM, której udział w I półroczu 2013 roku wyniósł 15,90 proc. (po spadku względem I półrocza 2012 roku o 0,19 pkt. proc.) - wynika z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie drugie miejsce zajęło Radio ZET (spadek z 10,37 proc. do 9,72 proc. udziału). Z kolei na ostatnią pozycję podium - z miejsca czwartego - awansowała Eska (z 5,86 proc. do 6,11 proc. udziału).

12:00 - 15:59 / Wirtualnemedia.pl

styczeń 2012 : czerwiec 2012

styczeń 2013 : czerwiec 2013

Radio RMF FM

16,09%

15,90%

Radio ZET

10,37%

9,72%

Radio ESKA

5,86%

6,11%

Jedynka

6,00%

5,01%

Trójka

4,88%

3,86%

Audytorium 17

3,43%

3,20%

RMF MAXXX

2,62%

2,43%

Złote Przeboje

2,32%

2,35%

Radio Maryja

1,57%

1,24%

ESKA ROCK

1,14%

1,14%

Radio Plus

0,57%

0,96%

PLANETA FM

0,77%

0,71%

Radio Wawa

0,57%

0,65%

RMF Classic

0,65%

0,64%

Radio TOK FM

0,70%

0,56%

Antyradio

0,43%

0,38%

Dwójka

0,40%

0,36%

CHILLI ZET

0,33%

0,30%

Czwórka

0,38%

0,29%

Radio Roxy

0,20%

0,22%

Radio PiN

0,11%

0,08%

N=

42 123

42 088


Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze rozgłośnie radiowe w godzinach południowych w I półroczu 2013 roku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
na fali
Czy są jakieś badania, w których Trójka nie jest w plecy? Brawa dla dyrekcji i pupili z redakcji muzycznej. Najważniejsze, że Uni, Son i War nie mają powodu do narzekań. Trzymajcie się promocji, a zostaniecie true niszową stacją, ze słuchalnością w okolicy 2%. Wtedy będziecie jedwabiście alternatywni, a owe 2% będzie wam klaskać nawet, gdy puścicie dźwięk dzwonka telefonu komórkowego.
odpowiedź