Natalya Sultanyarova zajmie się w Httpool obsługą kampanii na TikToku
Do zespołu Httpool Polska dołącza Natalya Sultanyarova. Obejmuje stanowisko client solutions manager, podlegać będzie Adamowi Puchalskiemu. Będzie odpowiadać za obsługę kampanii na TikToku.
Sultanyarova zajmie się obsługą i optymalizacją kampanii oraz wsparcie w obszarze skalowania działań reklamowych na platformie TikTok.
Natalya Sultanyarova ma kilkuletnie doświadczenie w branży marketingu i reklamy. Zaczynała jako advertising group head w Tembr Bank, a następnie zdobywała doświadczenie jako media/marketing manager w Otto Group Russia, account manager w niezależnym domu mediowym ROSST oraz digital manager w agencji interaktywnej U group.
W Polsce od czerwca 2018 r. do lutego tego roku pracowała w agencji G Partner, jako SEM/Google ads specialist.
Jest absolwentką Politechniki w Omsku (Omsk State Technical University), ze specjalizacją: Technologia Druku Poligraficznego.
Httpool jest częścią Aleph Group i globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediowych, m.in.: Twitter, TikTok, Facebook, Spotify, LinkedIn, Snapchat, Warner Music, Outbrain.
Dołącz do dyskusji: Natalya Sultanyarova zajmie się w Httpool obsługą kampanii na TikToku