"National Geographic" dla dzieci już na rynku
Wydawnictwo G+J Polska wprowadziło na rynek nowy magazynpopularnonaukowy "National Geographic Kids" przeznaczony dla dziecipowyżej 7. roku życia. Numer zerowy ukazał się wczoraj w postaciinsertu do październikowego wydania "National Geographic Polska".
W "National Geographic Kids" znaleźć można materiały edukacyjnez zakresu tematyki przyrodniczej, geografii, techniki i ekologii, zelementami nauki języka angielskiego. Są także stałe rubrykiredagowane przez Beatę Pawlikowską, dr Dorotę Sumińską i MartynęWojciechowską. Na łamach pisma dzieci znajdą również gry i quizyoraz ciekawostki popularnonaukowe. Planowany jest też dziecięcykonkurs fotograficzny. Objętość magazynu wynosi 36 stron.
Pismo będzie miesięcznikiem i od pierwszego numeru będziesprzedawane wyłącznie w prenumeracie. Cena półrocznej prenumeratywyniesie 49,90 zł.
Przygotowaniem artykułów, koncepcją i układem graficznymmagazynu zajmuje się zespół redakcyjny "National GeographicPolska".
Promocja nowego miesięcznika obejmuje prasę, internet,telemarketing oraz inne działania BTL. Za przygotowanie kampanii izaplanowanie mediów odpowiedzialny był dział marketingu G+JPolska.
Dołącz do dyskusji: "National Geographic" dla dzieci już na rynku