Nescafé z niestandardową kampanią na przejściach dla pieszych (wideo)
Koncern Nestle zrealizował w Berlinie niestandardową akcję promującą kawę Nescafé - przy przejściu dla pieszych postawiono specjalne automaty do kawy wyglądające jak przyciski uruchamiające zielone światło.
Akcja prowadzona pod hasłem „Nescafé’s Instant Connections” w ciągu jednego dnia spowodowała połączenie 600 osób. Umożliwiały to maszyny imitujące automaty do kawy. Zainstalowano w nich ukryte kamery wyglądające jak zwykłe przyciski. Na tych umieszczono ekrany pokazujące osoby znajdujące się po drugiej stronie przejścia dla pieszych i hasło „naciśnijcie razem”. Gdy przechodnie po dwóch stronach przejścia jednocześnie nacisnęli guzik, maszyna otwierała się i serwowała im kawę Nescafé.
Pokazujący akcję klip na Facebooku obejrzano już ponad milion razy, a na YouTube - ponad 85 tys.
Dołącz do dyskusji: Nescafé z niestandardową kampanią na przejściach dla pieszych (wideo)