„Newsweek Polska” zmienia szatę graficzną i świętuje urodziny
W najbliższy poniedziałek na rynku pojawi się urodzinowe wydanie magazynu „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer). Z okazji jubileuszu 10-lecia tygodnik zmieni na stałe szatę graficzną.
Magazyn „Newsweek Polska” będzie miał nowe logo, które będzie spójne z wydaniem amerykańskim. Zmienia się także szata graficzna: będą szersze otwarcia artykułów oraz więcej zdjęć. Aby zwiększyć przejrzystość, redakcja postanowiła także zmienić czcionki tytułów i leadów oraz zmniejszyć liczbę liter w jednym wierszu.
>>> Wojciech Maziarski - redaktor naczelny „Newsweeka” opowiada nam o jubileuszu tygodnika
Urodzinowe wydanie Newsweeka ukaże się w zwiększonej objętości i będzie kosztować 3,90 złotych (obecnie 5 zł). Jubileuszowe wydanie magazynu wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne), radiu (Radio ZET, Chilli ZET, Radio Eska, Trójka, RMF FM, Radio Złote Przeboje) oraz prasie (Dziennik Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Focus, Zwierciadło, National Geographic, Olivia, Press, Cosmopolitan oraz tytuły Ringier Axel Springer Polska).
>>> “Uważam Rze” liderem, wyprzedził “Politykę”. Jaka sprzedaż "Newsweeka"?
Reklamy można oglądać także na nośnikach zewnętrznych, w internecie (onet.pl, wp.pl, bankier.pl) oraz w kinach (Multikino i Cinema City). Kreację przygotował dział marketingu tygodnika Newsweek Polska we współpracy z agencją BBDO Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Newsweek Polska” zmienia szatę graficzną i świętuje urodziny
hehehehe - szersze otwarcia, wiecej zdjec, przejrzystosc - chyba oszczednosc