SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy magazyn z logo „Newsweeka” na polskim rynku

Na rynku zadebiutował „Newsweek Magazyn Kryminalny”, wydany przez Ringier Axel Springer Polska. Nowy tytuł można kupić wraz z poniedziałkowym wydaniem tygodnika „Newsweek” oraz w osobnej sprzedaży. Pismo skupia się na historiach kryminalnych z Polski, opisuje też historie ze świata.

Tematem przewodnim pierwszego numeru są zaginięcia oraz sprawa Iwony Wieczorek. W premierowym wydaniu znalazły się także m.in.: rozmowa z Izabelą Jezierską-Świergiel, prezes Fundacji Itaka o tym, jak się szuka zaginionych, dlaczego ludzie giną, o pomocy dla rodzin i o tym, czym zajmuje się Fundacja Itaka. W wydaniu czytelnicy znajdą także opis sprawy zaginięcia Krzysztofa Dymińskiego i Sebastiana Sierpińskiego oraz relację dziennikarza Michała Fajbusiewicza z jego poszukiwań Barbary Chrzczonowicz.

W środku numeru czytelnicy znajdą także plakaty z zaginionymi przygotowane przez Itakę, które będzie można wyciąć i rozwiesić w okolicy. W magazynie będą publikowane nie tylko reportaże dziennikarzy śledczych i kryminalnych z wieloletnim doświadczeniem, ale też treści edukacyjne, które pozwolą czytelnikom i czytelniczkom zwiększyć własne bezpieczeństwo, m.in. w kwestii przestępstw w sieci.

“Newsweek Magazyn Kryminalny" w sprzedaży samodzielnej i z “Newsweekiem”

Pierwszy numer kwartalnika drukowanego można nabyć w salonach prasowych oraz na Literia.pl w sprzedaży indywidualnej przez 90 dni w cenie w 24,99 zł lub od 8 do 21 lipca jako drugi grzbiet do tygodnika “Newsweek” w cenie 34,99 zł. Treści z magazynu będą także dostępne w subskrypcji cyfrowej Onet Premium. Drugi numer magazynu ukaże się 2 października br.

Redaktorką merytoryczną „Newsweek Magazyn Kryminalny” jest Justyna Mazur-Kudelska - podcasterka kryminalna, autorka jednego z najpopularniejszych w Polsce podcastu true crime „Piąte: nie zabijaj”. Jest to absolwentka Polskiej Szkoły Reportażu, prowadząca programu telewizyjnego „Jedno z nas zabije” i laureatka nagród Best Stream Awards i Best Audio. Jej podcast znalazł się na liście 100 najpopularniejszych podcastów na świecie. 

Średnia sprzedaż tygodnika “Newsweek Polska” w I kwartale br. wyniosła 61 849 egz. (dane PBC).

Dołącz do dyskusji: Nowy magazyn z logo „Newsweeka” na polskim rynku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Don Pedro
A to super akurat jest. Na pewno kupię. Dobry ruch wydawniczy.
odpowiedź