Nickelodeon z nową oprawą, piosenką i kampanią (wideo)
Dziecięca stacja Nickelodeon od poniedziałku 23 września br. wprowadzi na antenę nową oprawę graficzną, a także zacznie emitować specjalnie przygotowany utwór muzyczny.
Nową oprawę Nickelodeon charakteryzować będą intensywniejsze kolory, nowe wzory graficzne połączone ze znanymi elementami i nowe czcionki. Po raz pierwszy Nickelodeon będzie miał również własną piosenkę stworzoną z różnych dźwięków pochodzących z programów kanału. Utwór nagrało beatboxowe trio Razzzonicks.
- Grupa docelowa naszej stacji stale się rozwija pod wpływem nowych trendów w telewizji, muzyce, modzie, czy nowych platform rozrywkowych. Dlatego logicznym jest by Nickelodeon ewoluował razem ze swoją publicznością - mówi Bettina Vogel, dyrektor kreatywna Nickelodeona, która odpowiada za nową szatę graficzną.
W połowie października br. Nickelodeon rozpocznie w Polsce pierwszą kampanię marketingową. Akcja, pod hasłem „Dołącz do Nickelodeon”, prowadzona będzie z wykorzystaniem najpopularniejszych postaci z produkcji kanału - SpongeBoba Kanciastoportego i jego kumpla Patryka, chłopców z “Big Time Rush” czy bohaterów nowej kreskówki “Sanjay & Craig”.
Działania reklamowe prowadzone będą w telewizji (kanały TVN, Polsatu, TVP, Atmedia, Discovery Media), prasie, internecie (Zadane.pl, Nk.pl, Yummy.pl, Dladzieci.pl. Giercownia.pl). Na listopad planowane są również eventy w centrach handlowych, skupiające się wokół nowej piosenki promującej Nickelodeon. Media zaplanował dom mediowy MEC.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Nickelodeona w rynku w sierpniu br. wyniósł 0,59 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Nickelodeon z nową oprawą, piosenką i kampanią (wideo)