"Nie ma Podlaskiego, nie (...)" w kampanii Pasztetu Podlaskiego
Na outdoorze, w radiu i internecie trwa kampania promująca Pasztet Podlaski (Drosed). Akcję przygotowała firma Adlermedia.
Kampania oparta jest na trzech hasłach reklamowych, które mają w dowcipny sposób prezentować codzienne funkcjonowanie Polaków w sytuacji, w której zabrakłoby Pasztetu Podlaskiego: „Nie ma Podlaskiego, nie robię”, „Nie ma Podlaskiego, nie sprzątam” i „Nie ma Podlaskiego, nie wstaję”. Celem akcji jest przypomnienie o produkcie, a także budowanie świadomości i rozpoznawalności marki w grupie młodszych konsumentów.
Kampania, która potrwa do końca czerwca br., obejmuje reklamy na nośnikach outdoor (billboardy i citylighty w dużych miastach, m.in. Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Gdańsku), w autobusach, radiu (Tok FM, Roxy FM, Złote Przeboje, Eska, Eska Rock, Wawa, Vox FM, Plus, Planeta FM, Antyradio) i internecie (Facebook, Demotywatory).
Za kreację kampanii oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Adlermedia.
Dołącz do dyskusji: "Nie ma Podlaskiego, nie (...)" w kampanii Pasztetu Podlaskiego
Zenujaca kampania (gorsza aktualnie ma tylko Proliver Aflofarmu), wyjatkowo tandetny produkt. Drosed nie o kampanii, a o poprawie produktu powiniej pomyslec. Na jesieni, gdy grupa docelaow (studenci) wroci do zajec, powinni odpalic kampanie promujaca "nowa jakosc".
Poki co - zena (produktowa i marketingowa)