„Nie stosujesz? Nie masz szans” w kampanii Str8
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej linii dezodorantów Str8 Cool+Dry (Sarantis Polska). Akcję przygotowała agencja GoAhead.
Kampania męskich dezodorantów antyperspiracyjnych Str8 Cool+Dry przebiega pod hasłem „Nie stosujesz? Nie masz szans”. Akcja od 18 czerwca obejmuje m.in. prasę (czasopisma motoryzacyjne i lifestyle’owe dla mężczyzn), internet oraz środki komunikacji miejskiej.
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja GoAhead. Firma Sarantis Polska nie informuje, do kiedy potrwa ta akcja.
Dołącz do dyskusji: „Nie stosujesz? Nie masz szans” w kampanii Str8
- w walce z potem ? sa inne,tez skuteczne /reklama porownawcza ?/
-u kobiet ? naciagane,pachnie wymuszaniem / wprowadza w bląd,? /
zaraz sie konkurencja odezwie ze skargami :)
ale na twarzy powinna byc maseczka na nosku...