Nike w nowej kampanii odpowiada „z czego zrobione są dziewczynki” (wideo)
Firma Nike, producent odzieży i obuwia sportowego rozpoczęła w Europie Środkowo-Wschodniej nową kampanię pod hasłem „What are girls made of?”. W działaniach przygotowanych przez agencję Wieden+Kennedy opowiada o sile kobiet.
Spot zaczyna się od sceny, w której mała dziewczynka wychodzi na deski teatru i zaczyna śpiewać tradycyjną rosyjską piosenkę "Из чего только сделаны мальчики?". Śpiewa, że są zrobione z „kwiatków, dzwoneczków, plotek i marmolady”, a chłopcy natomiast – z „baterii, energii i innych ważnych rzeczy”.
Gdy wśród zgromadzonej w teatrze widowni zaczynają pojawiać się rosyjskie lekkoatletki, dziewczynka nagle zmienia słowa piosenki i śpiewa, że nie są „zrobione” z banału, tylko z ambicji, siły, odwagi, osiągnięć, a każdy ich krok czy trening budują moc, bo są tym, czego same dokonują.
W spocie pojawiły się znane Rosjanki m.in. piłkarka Ksenia Lazareva, baletnica Olga Kuraeva, łyżwiarka figurowa Adelina Sotnikova.
Spot wyreżyserował David Wilson, a za jego kreację i produkcję odpowiada agencja Wieden+Kennedy z Amsterdamu.
Spot jest częścią kampanii przeznaczonej na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Dołącz do dyskusji: Nike w nowej kampanii odpowiada „z czego zrobione są dziewczynki” (wideo)