SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

NordGlass reklamowana w radiu, internecie i prasie

Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci serwisów wymiany i napraw szyb samochodowych NordGlass. Akcję przygotowały agencja TippingPoint i dom mediowy Codemedia.

Kampania NordGlass jest skierowana przede wszystkim do kierowców, którzy jeżdżą z uszkodzoną szybą i odkładają jej wymianę na później. - Chcemy pokazać, że naprawa takiej szyby może odbyć się sprawnie i niedrogo, niemalże w każdym miejscu w Polsce. Zachęcamy kierowców do kontaktowania się z naszą infolinią i ustalenia szczegółowych warunków, na jakich możemy pomóc - opisuje Artur Więckowski, dyrektor marketingu NordGlass.

Akcja - rozpoczęta 10 czerwca, a zaplanowana do końca wakacji - obejmuje radio (Radio ZET i Program III Polskiego Radia), prasę oraz internet. Kreację kampanii przygotowała agencja TippingPoint, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.

Dołącz do dyskusji: NordGlass reklamowana w radiu, internecie i prasie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ale
i co z tego? nie swoich lubią pracowników.
odpowiedź