Novem wygrała przetarg Play
Agencja Novem rozpoczęła obsługę Play w zakresie marketingu afiliacyjnego. To wynik wygranego przetargu.
Novem zajmie się realizacją kampanii reklamowych i bieżących projektów sieci komórkowej Play w zakresie działań performance marketingowych. Agencja odpowiadać będzie za strategię, planowanie i zakup mediów oraz ich optymalizację.
Komunikacja będzie prowadzona z wykorzystaniem afiliacji, w tym kanałów display oraz e-mail marketing. Umowa ramowa zawarta została na czas nieokreślony.
Novem prowadzi dla Play działania afiliacyjne już od ponad 10 lat. W tym okresie realizowała koncepcje kreatywne, landing page oraz zapewniała operatorowi wsparcie w zakresie IT pod kątem wybranych narzędzi marketingowych.
W trzecim kwartale br. Play Communications osiągnął wzrost przychodów operacyjnych w skali roku o 5,2 proc. do 1,8 mld zł oraz 233,1 mln zł zysku netto (wobec 189,8 mln zł rok wcześniej). Na koniec września telekom miał 12,72 mln aktywnych klientów, w tym 9,11 mln abonentów. Wydatki marketingowe zwiększył o 29 proc.
Dołącz do dyskusji: Novem wygrała przetarg Play