Nowa strategia Mediów Regionalnych
Gazeta 2.0. to nowa strategia marketingowa dzienników należących dogrupy Media Regionalne. Jej istotą jest interaktywność,nowoczesność zastosowanych rozwiązań oraz głębokie zaangażowanie wżycie regionu i czytelników.
Nowa strategia to odpowiedź na zmieniające się oczekiwaniaczytelników, a także rosnącą konkurencję i rozwój Internetu.Strategia Gazeta 2.0 zakłada nie tylko wzmożoną aktywność wobszarze Internetu, ale także przenosi na obszar mediów drukowanychidee i możliwości, jakie dotąd wiązały się wyłącznie z internetowymtrendem web 2.0., takie jak np. aktywny udział odbiorcy w tworzeniumedium.
- Nowe podejście do Czytelnika wymaga zmian w całej organizacji,w tym zmiany mentalnej. - wyjaśnia Joanna Pilcicka, prezes zarząduMediów Regionalnych - Podjęliśmy wyzwanie i chcemy iść tą drogą.Jest to nasza odpowiedź na zmieniające się otoczenie i nowepotrzeby Czytelników w zakresie konsumpcji mediów.
Celem nadrzędnym wprowadzenia nowej strategii jest ugruntowanierynkowej przewagi Mediów Regionalnych i zbudowanie solidnychpodstaw ich rozwoju w przyszłości. Dzięki udostępnieniu narzędzi dokomunikowania się między sobą czytelnicy będą współtworzyć swojegazety i wspólnie z redakcjami budować lokalne społeczności,zintegrowane wokół ważnych spraw i wydarzeń w regionie
Projekty związane z nową strategią mają zostać wdrożone wdrugiej połowie roku. Towarzyszyć będzie temu szeroka komunikacjazmian. Hasło przewodnie wszystkich działań brzmi "Mała Ojczyzna -Duża Sprawa!".
Dołącz do dyskusji: Nowa strategia Mediów Regionalnych