Na rynku debiutuje Absolut Extrakt
Startuje kampania promocyjna wódki Absolut Extrakt (Wyborowa Pernod Ricard). Za jej prowadzenie odpowiadają IQ Marketing i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Absolut Extrakt to alkohol o pikantnym smaku, z wyrazistym akcentem zielonego kardamonu. Etykieta butelki jest utrzymana w stylu aptekarskiego wzornictwa, butelka ma kolor ciemnej zieleni. W ramach akcji wprowadzającej trunek na rynek, do każdej butelki dodawane są zapachowe zawieszki nasączone wyciągiem z płynu znajdującego się w środku.
- Absolut Extrakt to nowość w portfolio Wyborowa Pernod Ricard. Nowość, która wyróżnia się na rynku bardzo oryginalnym, wyjątkowym smakiem. Ale również nietuzinkowym kolorem butelki, o kultowym kształcie oraz inspiracją aptekarskim wzornictwem. To nowoczesne wydanie tradycyjnego szwedzkiego sznapsa - komentuje Karol Krekora, senior brand manager w Wyborowa Pernod Ricard.
Za adaptację komunikacji i grafiki na polski rynek odpowiada agencja IQ Marketing. Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: Na rynku debiutuje Absolut Extrakt