Nowe pismo dla dzieci na licencji BBC
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło na rynek miesięcznikzatytułowany "Magazyn CBeebies". Pismo, którego pierwszy numerukazał się 4 kwietnia br., wydawane jest na licencji BBC Worldwidei kierowane do dzieci w wieku od 3 do 6 lat.
Tytuł magazynu nawiązuje do nadawanego przez BBC Worldwidekanału telewizyjnego CBeebies, który dostępny jest w Polsce naplatformie Cyfrowy Polsat i w sieciach kablowych. Bohaterowieprogramów tej stacji (m.in. "Dobranocnego Ogrodu", "Teletubisiów","Braci Koala Smyków", "Fimlbes") obecni są na łamach pisma. Wtytule znaleźć można m.in. różnorodne ćwiczenia stymulujące rozwójdzieci, zdjęcia dzieci, które obchodziły ostatnio urodziny, a takżekącik dla rodziców, w którym prezentowane są propozycje zabaw isposoby poszerzania wiedzy dziecka na dany temat. Do miesięcznikadołączana jest zabawka i naklejki.
"Magazyn CBeebies" liczy 24 strony i wydany został w formacie215x290 mm. Cena pisma to 7,50 zł, a nakład wynosi 50 tys. egz.Redaktor prowadzącą tytuł została Katarzyna Susfał.
Wprowadzeniu miesięcznika na rynek towarzyszy kampania wtelewizji (TVP, TVN, TVN Style, Jetix, MiniMini, BBC Entertainment,BBC Knowledge, BBC Lifestyle), internecie (Wp.pl) oraz reklama wpismach własnych Egmontu. Planowaniem mediów zajął się dom mediowyMPG, kreację przygotowała agencja DSK.
Dołącz do dyskusji: Nowe pismo dla dzieci na licencji BBC