Nowy dyrektor marketingu PLL LOT
Piotr Samson obejmie z dniem 1 sierpnia 2007 r. funkcję DyrektoraBiura Marketingu i Produktu PLL LOT.
Piotr Samson jest Absolwentem Politechniki Warszawskiej(kierunek Organizacja i Zarządzanie Przemysłem). Ukończył równieżstudia MBA na Uniwersytecie Cranfield w Wielkiej Brytanii,dwumiesięczny kurs Master of Science in Industrial Administrationna Uniwersytecie Cornegie Mellon w Pittsburgh'u w StanachZjednoczonych, a także sześciomiesięczne studia na Wydziale HandluUniwersytetu Galway w Irlandii.
W latach 2002-2007 prowadził własną działalność gospodarczą wzakresie doradztwa marketingowo-sprzedażowego. Od maja do lipca br.współpracował z PLL LOT jako doradca zarządu ds. strategii,wcześniej z TP S.A. przy wprowadzaniu na rynek sieci salonówsprzedaży "Telepunkt", a także z bankiem BPH, dla którego opracowałsystem standardów obsługi klienta.
W latach 2000-2002 pełnił funkcję dyrektora ds. marketinguwydawnictwa Business Press, wydawcy magazynu pokładowego PLL LOT"Kaleidoscope".
W latach 1999-2000 był odpowiedzialny za marketingowe wprowadzeniena rynek programu lojalnosciowego Shell Smart.
W latach 1997-1999 pracował w firmie Unilever m.in. na stanowiskucategory trade managera oraz brand managera.
W latach 1993-1996 pracował w PLL LOT. Odpowiadał m.in. zaprzygotowanie okresowych analiz przewozowych, założeń do nowegoprogramu identyfikacji wizualnej PLL LOT oraz koordynowanie działań marketingowych. Reprezentował LOT na lotnisku Heathrow wLondynie. Kierował także projektem określającym potrzebę imożliwości zmiany systemu dystrybucji firmy.
Ma 37 lat. Mówi biegle po angielsku. Interesuje się lotnictwem imuzyką rockową.
Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor marketingu PLL LOT