Nowy etap kampanii cyfryzacji telewizji - spoty o wyłączaniu sygnału analogowego (wideo)
Ruszyła jesienna odsłona kampanii informującej o starcie naziemnej telewizji cyfrowej. Akcję na zlecenie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.
W nowej odsłonie kampanii o starcie naziemnej telewizji cyfrowej będą wykorzystywane spoty w scenerii przypominającej prognozę pogody: z prezenterem na tle mapy Polski. Przy czym podaje on informacje o najbliższych terminach wyłączania nadawania analogowego sygnału telewizyjnego. W pierwszym spocie informuje, że 7 listopada taka emisja zostanie wyłączona w województwie lubuskim. Dodatkowo wylicza zalety naziemnej telewizji cyfrowej.
Pierwszy spot i kolejne będą emitowane na antenie TVP 1, TVP 2, Polsatu, TVN, TV Puls, TV4. Za scenariusz wszystkich reklam odpowiada zespół kreatywny Fabryki Komunikacji Społecznej, reżyserią zajęli się Andrzej Wyszomirski i Arek Majewski, a za zdjęcia odpowiadał Julian Kernbach.
Kampania potrwa do lipca przyszłego roku, kiedy to ma nastąpić zupełne zastąpienie sygnału analogowego sygnałem cyfrowym.
Dołącz do dyskusji: Nowy etap kampanii cyfryzacji telewizji - spoty o wyłączaniu sygnału analogowego (wideo)