Nowy klient Axel Studio
Agencja marketingowa Axel Studio wygrała przetarg na organizację kompleksowych działań BTL związanych z programem BFGoodrich Expert Team Lato 2007.
Tym samym do grona Klientów dołączyła firma Michelin Polska.
Obecny projekt dotyczy programu motywacyjnego skierowanego do bezpośrednich dealerów marki BFGoodrich. Przetarg został rozstrzygnięty w marcu br.
Agencja Axel Studio odpowiedzialna jest za opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii i mechanizmów komunikacji , opartej na podstawie precyzyjnie segmentowanej bazy danych .
Po stronie Axel Studio za koordynację działań i kierowanie team’em związanym z projektem odpowiedzialna jest nowa account manager - Katarzyna Pukacka (wcześniej pracowała w agencji Men at Work i odpowiedzialna była m.in. za obsługę jednego z czołowych brandów z portfolio Maspexu – Kubusia)
W najbliższym czasie planowane są kolejne działania dla firmy Michelin.
Dołącz do dyskusji: Nowy klient Axel Studio