Nowy pakiet reklamowy Polskiego Radia
Z początkiem października Agencja Reklamy Polskiego Radia wprowadzi nowy promocyjny pakiet reklamowy „Trójka Premium”.
Nowy pakiet będzie obowiązywał do 27 lutego 2010, a w jego skład wejdą dwie stacje Polskiego Radia: Trójka i Czwórka (do sierpnia 2010 Radio Euro). Pakiet w okresie promocji zakłada sprzedaż reklam w obu stacjach w cenie obowiązującej w Trójce.
„Trójka Premium” zastąpi dotychczasowy pakiet „Euro Trójka”. Kampanie zaplanowane jeszcze z wykorzystaniem pakietu „Euro Trójka” i zlecone do dnia 3 października 2010 będą realizowane na dotychczasowych warunkach.
Jak poinformował nas rzecznik prasowy PR Radosław Kazimierski, z punktu widzenia Polskiego Radia główną zaletą oferty „Trójka Premium” jest gwarancja wzrostu zasięgu.
- Analizy w programie BreakTime pokazują, że w przypadku nowego pakietu gwarancja wzrostu zasięgu 1+ w większości grup docelowych wynosi nawet o 45 procent w stosunku do tej samej kampanii zaplanowanej tylko w Trójce. Oznacza to znacznie wyższe parametry kampanii przy tym samym budżecie – podkreśla Kazimierski.
Dołącz do dyskusji: Nowy pakiet reklamowy Polskiego Radia
mały błąd się wkradł, chyba powinno być Nowy pakiet będzie obowiązywał do 27 lutego 2011