„Nowy Przemysł” staje się dwumiesięcznikiem, Grupa PTWP odświeża portal wnp.pl
Należący do Grupy PTWP magazyn gospodarczy „Nowy Przemysł” zmienia cykl wydawniczy i staje się dwumiesięcznikiem, a portal wnp.pl będzie wzbogacony o płatne treści, przeznaczone dla subskrybentów. - Prasa drukowana musi postawić na syntezy, prognozy, opis dominujących trendów i analizy - mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP.
Zmianę cyklu wydawniczego „Nowego Przemysłu” na dwumiesięczny wydawca tłumaczy tym, że informacje gospodarcze trafiają natychmiast do internetu i tam znajdują odbiorców. Ma to przełożenie na sprzedaż ogółem tytułu - w 2016 roku (według danych ZKDP) magazyn sprzedawał się w ilości 437 egz., po spadku o 17,7 proc.
Grupa PTWP chce zatem przyciągnąć czytelników pogłębionymi materiałami redakcyjnymi i nowymi formami dziennikarskimi, w tym tekstami odnoszącymi się do nowych technologii, innowacyjności, makrogospodarki i globalnej ekonomii.
- Prasa drukowana musi postawić na syntezy, prognozy, opis dominujących trendów, analizy tego, co nie takie oczywiste, a istotne dla naszej przyszłości. W „Nowym Przemyśle” będziemy to robić w nowym cyklu wydawniczym, oferując jednocześnie bogaty bieżący serwis internetowy wnp.pl - mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP.
Po zmianach pismo ma więcej stron i zyska nowoczesną szatę graficzną. Na łamach „Nowego Przemysłu” pojawią się nowi komentatorzy - ludzie biznesu, eksperci i politycy. W nowej odsłonie tytuł ukaże się na początku lutego br.
Wydawca odświeża także portal wnp.pl, który zyskuje nowe treści dostępne w strefie premium. Będą to: wywiady z osobistościami biznesu, rankingi i zestawienia firm z różnych sektorów gospodarki. Do subskrybentów płatnych treści w pierwszej kolejności trafia bieżące wydanie magazynu „Nowy Przemysł”. Subskrybenci otrzymują także dostęp do archiwum dwumiesięcznika oraz archiwum portalu wnp.pl.
Oferta kierowana jest do klientów indywidualnych, instytucjonalnych i biznesowych. Do wyboru będą oni mieli abonamenty roczne, półroczne, kwartalne i miesięczne, a dostęp do treści płatnych wnp.pl wydawca umożliwi w ramach jednego loginu i po dokonaniu jednej płatności. Grupa PTWP nie podaje jeszcze cennika strefy premium wnp.pl. - Pozyskane z opłat za dostęp do strefy premium środki inwestować będziemy w podnoszenie jakości materiałów oferowanych naszym czytelnikom - dodaje Kuśpik.
Grupa PTWP wprowadziła już płatny kontent w serwisie PortalSpozywczy.pl.
Dołącz do dyskusji: „Nowy Przemysł” staje się dwumiesięcznikiem, Grupa PTWP odświeża portal wnp.pl